ناظمی و بصیرت در نشست مطبوعاتی پس از بازی داماش و سایپا

ناظمی:امیدوارم این برد نوید بخش روزهای خوب داماش در نیم فصل دوم باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،افشین ناظمی پس از پیروزی سه بر دو داماش مقابل سایپا در کرج در جریان کنفرانس مطبوعاتی گفت: شاهد بازی خوبی بودیم هر دو تیم دنبال ارائه فوتبال بودند و خیلی توجه به حاشیه نداشتند. با این حال خوشحالم که توانستیم بهتر از سایپا از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم و امیدوارم این اتفاق، نوید بخش روزهای خوب داماش در نیم فصل دوم باشد.

وی افزود:ما با برنامه و اهداف مشخصی در بازی در برابر سایپا حاضر شدیم و این برنامه ها را در تمرینات نیز انجام دادیم و بازیکنان جنگنده و دونده را به میدان فرستادیم و توانستیم بازی را به خصوص در نیمه دوم تحت کنترل بگیریم.

ناظمی گفت:محرومیت فیرات و نبودن او در نیمکت مربیگری به نفع ما شد چون ایشان تاثیرگذاری زیادی روی تیم خودش دارد و ما نیز با اشراف این موضوع شرایط بازی را به سود خودمان تمام کردیم. همین شرایط به ما کمک کرد تا ما پیروز میدان باشیم.

ناظمی در خصوص تلاش بازیکنان داماش گفت:در بازی امروز مستحق پیروزی بودیم و از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم، امیدوارم این شروع خوب ادامه دار باشد و بتوانیم امتیازات خوبی در نیم فصل دوم کسب کنیم.

افشین ناظمی در خصوص بازی هفته هفدهم در برابر ملوان انزلی در ورزرشگاه شهید عضدی رشت گفت:ملوان در چند بازی اخیر بسیار خوب بوده و امتیازات بسیار خوبی به دست آورده، اما تیم داماش هم در شرایط مناسبی قرار دارد و به دنبال سه امتیاز خواهد بود.

وی در پایان ادامه داد:بازی با ملوان همیشه متفاوت است اما هر چی هست فقط داخل زمین مسابقه است و نباید هیچگونه حاشیه ای داشته باشد،من از همینجا از هواداران خوب داماش گیلان می خواهم در این بازی فقط به حمایت از تیم خود بپردازند و ارزوی من این هست که ضمن یک بازی بسیار خوب از سوی داماش یک میزبان خوب هم باشیم.

اما مجید بصیرت مربی سایپا در غیاب فیرات  که به دلیل محرومیت حضور نداشت، با حضور در جمع خبرنگاران پس از شکست سه بر دو مقابل داماش گیلان اظهار داشت: بازی تماشاگرپسند و جذابی را امروز شاهد بودیم. قطعا در بازی که 5 گل رد و بدل شود، قطعا آن دیدار بازی جذابی بوده است.

وی افزود: اگر بازی را بخواهیم به سه بخش تقسیم کنیم داماش یک سوم بازی را خیلی خوب بود اما در دو بخش بعد ما بهتر بازی کردیم. حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما ما هم نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. داماش از موقعیت‌هایش استفاده کرد و برنده شد.

وی افزود: نبودن فیرات خیلی در عدم نتیجه‌گیری ما اثرگذار بود و نبودن او را از دقایق ابتدایی احساس کردیم.مربی تیم سایپا در پایان گفت: ما با همین اندوخته‌ها و داشته‌هایمان فصل را ادامه می‌دهیم. به بازیکنانی که داریم امیدواریم هر چند کار سختی را پیش رو داریم چرا که بازی‌های سخت و نفس‌گیری در ادامه خواهیم داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : شنبه 9 آذر 1392 ا 14:50 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.